. a
منتديات سندباد
نعتذر تم ايقاف التسجيل في المنتدى بسبب عرض المنتدى للبيع

 
 
. مساحة اعلانية مساحة اعلانية
 

  ((((((((((((((   المنتدى للبيع .....التفاصيل   )))))))))))))
 
حراج السعودية مبوبة مصر مبوبة السعودية توظيف مصر عقار السعودية خدمات السعودية عقار مصر توظيف السعودية خدمات مصر
حراج مصر اعلانات فلسطين اعلانات عمان اعلانات ليبيا اعلانات سوريا اعلانات الاردن اعلانات قطر اعلانات الامارات اعلانات البحرين
اعلانات الكويت اعلانات السودان اعلانات المغرب اعلانات لبنان اعلانات تونس اعلانات اليمن اعلانات الجزائر اعلانات العراق اعلانات عالمية

منتديات ســــندباد

  قناة سندباد على اليوتيوب صفحتنا على الفيس بوك مواقع مميزة وناجحة للبيع   اضغط هنا  
   
الكلمات الدلالية قروبات نسخة كفية
   
روابط مفيدة طلب كود تفعيل العضوية تفعيل العضوية استرجاع كلمة المرور اخر واحدث المشاركات
   

ملاحظة مهمه جدا اي معلن ينشر اعلانه خارج قسم الاعلانات المبوبة او قسم الاعلانات بالمجتمعات العربية سيتم حذف جميع اعلانات المعلن والغاء عضويته وحضر دخولة 
لذلك الرجاء نشر الاعلانات بالاقسام المخصصة لها  وبالتوفيق للجميع

 

العودة   منتديات سندباد > المنتديات الترفيهيه > منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز
التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز ترفية ,طرائف ,مرح ,فكاهه ,ضحك ,فرفشة,نكت ,صرقعة ,

@ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @

منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-25-2011, 03:23 PM   #1

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية rady82

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :rady82 غير متواجد حالياً
 

1 (12) @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @


اوعى وشكـ ومتجريش هنصيدكـ هنصيدكـ

بصراحـه هديكم نبذه عن الموضوع
وعن فكرة الموضوع
الموضوع انى كنت مشرف على اد حالى فى احدي المنتديات
نشبت ههههههه حلوه نشبت دي ههههه خناقه

بيني وبين البيج بوص بتاع

المنتدى الراس الكبيرة بالمنتدى

والموضوع اتلم بسرعــه بس انا من جوايا
بيني وبينكم كنت لسه متغايظ اوووى
وقعدت افكر تعمله ايه تعمله ايه

راحت خطرت على بالى فكرة

الله اعلم ان كانت
موجوده بالمنتديات من قبلها ولا بعدها

المهم انها خطرت على بالى لسبب واحد

وهو ان البيج بوص مش بياخد باله من كلامـه

فالحروف بتسقط كتير منـه سهواً

يعني ممكن كلمه من حرفين هو يشبك فيها اربع حروف وزياده الخير خيرين

فخطر على بالى ان اعمل موضوع اسميه

اهلا وسهلا بكم مع ردار تصحيح الاخطاء


بس كانت هتقابلنى مشكله وهو ان لو انا اللى كتبت

الموضوع دا هيتغلى ..فى نفس الوقت

عشان كان هيعرف انى عامله مخصوص عشانه ههههههههههه

المهم رحتـ رميت الفكره وطرحتها على مشرفـه زميله وقلتلها ياريت

تحطى الموضوع دا بالنيابه عنى وتنسبيه ليكي

هى عرفت ليه بس كانت شجاعــه وقبلت الفكره

وبمجرد ما الموضوع اتعمل كنا نحط اخطاء لبعضنا انا وهى وللناس الحلوه

واستمر الوضع دا يومين واعضاء اكتير شاركـو ورحبو بالفكره

وسبت البيج بوص لحد ما وقع فى الفخ برجله
دخل الموضوع بالصدفه وقعد يضحكـ
هههههههههمكنش عارف ايه مستنيه
وبما ان اغلب الاعضاء قبلو الموضوع واخدو الموضوع بسعة رحب
استلمت بقا انا البيج بوص كنت كل يوم ادخل اسمه بالموضوع بزفه وتشريفـه هههههههههههههه

بصراحـه فى بداية الامر اتضايق بس لما تفهم الفكره

انبسط ورحب بيها اوى وكان فرحان

والموضوع اصبح مميز بالمنتدى وبيتفاعلو معاه اكتير

ولما انا شفته فرحان اضايقت اوى اوى بدل ما يتغاظ هو اتغظت انا

عموما فكرت الموضوع عبارة عن هزار اخوى

لتصيد الاخطاء الاملائية بالمواضيع او الردود

وبدون مزايده بالكلام ... هدخل فى صلب الموضوع عمليا


واول ضحية معنا بالموضوع
وهى
اختى رهف المشاعر

ونرى ما صنعته ايديها وليست ايدينا ههههههههه

اختى رهف المشاعر انتى ضيفة برنامج

اخطاءك عندنا ومتزعلش مننا هههههههههه

وخدو بالكم اخطائى لا اراها

واخطاء الناس اجرى وراها
ههههههههههههههههههههههه
يعني سيب الناس تفضحك
اوعى تفضح نفسك بنفسك هههههههههههه ايه الفكاهه دي

التوقيع

ليست مشكلتي

ان لم يفهم البعض مااعنيه

وليست مشكلتي

ان لم تصل الفكرة لاصحابها

فهذه قناعاتي ..وهذه افكاري

وهذه تصاميمي وكتاباتي

فأن جف قلمى فى مكان مـا

فسوف ابحث عن من اجد معهم

نزف لكتاباتى :)

-------
[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]

[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]

[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]

من مواضيع rady82 :

0 @ لو معاكـ حبيب مزعلك ولو مزعل انت حبيبكـ (ادخل هنا)@
0 @ من اجمل واروع الافلام المسموعـه .اخر أيام الارض و مملكة الاعداء الخفية @(صوتي)
0 @ ما يجب ان يتشاركة الزوجين.. وما.. لا يجب ان يتشاركة الزوجين@
0 الرجل أجمل من المرأة
0 @ ما هو الفرق بين ميلودي افلام وبين ميلودي اليهود الأمل البعيد؟@

  رد مع اقتباس
قديم 06-25-2011, 03:40 PM   #2

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية rady82

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :rady82 غير متواجد حالياً
 

افتراضي رد: @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @



طبعاً هلونكم الخطأ باللون الاخضر ووضع خط اسفله



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رهف الحياة [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]


الاخ الفاضل راضي





اهتمتني بالهجوم عليك ولا احتاج لقسم لكي اقول لك
انه سوء ظن لا غير


معقول انها تقصد اتهمتنى معتقدش ما لو عاوزه تقول اتهمتنى كانت قالتها من الاول هههههههه





اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رهف الحياة [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]

اخي راضي
اقسم بالذي رفع السماء بعير عمد
اني لا قصد مطلقا انك جئئت بمعلومات خاطئه ولكن كما قال وليد في
المذكور اعلاه في الحزء الثاني من المشاركه
كله بقا كووم والحزء الثاني دا كوم هههههههههه
معقول مثلا كانت عاوزه تقول بغير عمـد
ما لو كانت عاوزه تقول كدا كانت قالتها هههههه

يالا بقا يا جماعـه ورينا شطارتكـم انا عن نفسى
مش هترك واحد فيكم إلا لما اعمله تشريفه هنا بالموضوع
ههههههههههههه

اى شخص غلط ولا هيغلط فى ربع حرف
فى رده او موضوعـه
هيلاقى نفسه مشرف هنا بالموضوع .. مع احلى تعليق
وياريت تشاركو معايا ... انتظرو المزيد

ياترى مين التالى .....!؟



من مواضيع rady82 :

0 مشاركات خلافيه
0 @ لو معاكـ حبيب مزعلك ولو مزعل انت حبيبكـ (ادخل هنا)@
0 @ الرجاء بحذف هذا الموضوع من قسم الحوار @
0 @ تقرر اليوم محاكمة (مشرف) ومن حق (الاعضاء) الادلاء بشهادتهم @
0 ۝ ومن ريحة ۝ صدرها ۝ العطرُ ۝وجسدها۝المسكُ ۝ للمتزوجين فقط

  رد مع اقتباس
قديم 06-25-2011, 04:05 PM   #3

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية rady82

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :rady82 غير متواجد حالياً
 

افتراضي رد: @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @





اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسمين الخالد [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]
وردة الشتاء
سلمتى على روعة طرحك
وجميل نعبيراتك
دمتى بهذا التميز
لكى خالص أحترامى
ياسمين الخ ـالد
بصراحـه ممكن حرف فى كلمه ميغيرش معناها
بس نقطـه فى حرف ممكن يغير معناها خـالص
يعني لو جزئنا الكلمة لثلاث اجزاء
نعبيراتكـ ..!؟
نع .... دى معروفه يعني ايه
بير..... دا اللى بيشرب منه النع
اتكـ .... هى دى بقى المشكله

ممكن يكون الأكل بتاع النع ههههههههه

يالا مش مشكله
نعبر نعابير مسك الالوان شخبط على الحيط

مين سعيد الحظ التالــي !؟


من مواضيع rady82 :

0 @ سلسلة اكاذيب وخدع وقع فيها القلة القليلة من المسلمين عبر الانترنت @
0 @الفيلم الصوتى الرائـع جدااااااا.. مملكة الأعداء الخفية @
0 ۝ ومن ريحة ۝ صدرها ۝ العطرُ ۝وجسدها۝المسكُ ۝ للمتزوجين فقط
0 @ ما يجب ان يتشاركة الزوجين.. وما.. لا يجب ان يتشاركة الزوجين@
0 @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @

  رد مع اقتباس
قديم 06-25-2011, 04:27 PM   #4

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية rady82

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :rady82 غير متواجد حالياً
 

افتراضي رد: @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد عبدالعزيز [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]

اشكر تعليقك ومشاركتك على الموضوع ,,الاخ رادي , وفيه
اذكرك باختصار باني ارى شروط محدده
, بقيادة المرأه (السعوديه )؟


بصراحــه ههههههههههه دلعكـ ماسخ يا عم
قولى راضى احسن ههههههههه

بص لو قلتها دي عشر مرات بينك وبين نفسك
بدون ما تغلط هسامحكـ

يالا قول / ــ

هـذا المشمش مش من مشمشنا والشمس مشمشه

اوعى تقولى رادي تانى هطير وراك المنتدى كله



مين سعيد الحظ التالــي !؟


من مواضيع rady82 :

0 @ الرجاء بحذف هذا الموضوع من قسم الحوار @
0 ۝ ومن ريحة ۝ صدرها ۝ العطرُ ۝وجسدها۝المسكُ ۝ للمتزوجين فقط
0 @ ما يجب ان يتشاركة الزوجين.. وما.. لا يجب ان يتشاركة الزوجين@
0 @ من اجمل واروع الافلام المسموعـه .اخر أيام الارض و مملكة الاعداء الخفية @(صوتي)
0 @ يالى نويت النية ... تقتلنى وتقول الركـ على النية @

  رد مع اقتباس
قديم 06-25-2011, 10:37 PM   #5

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية rady82

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :rady82 غير متواجد حالياً
 

افتراضي رد: @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @





اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد عبدالعزيز [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]

يجب عدم التعند والاعصيان في الشعور لديك
حتى تحقق المراد الصحيح لا العكس .الذي تكثر الاخطاء بسببه .بل ساور نفسك ولا تستعجل .مجرد التعند والاعصيان في مشاعرك السلبيه...شكراا ياسمين
هلا شخبارك عساك طيب يا مرحبتين يا هلا يا هلا
اتفضل اشرب شاااى
براحتك ههههههههههه وفرت
ايه حكاية الاعصيان دى بقى
معقول تكون بتقصد مسلسل العصيان /
بطولة محمود يس
ومش عارف ليه مُصر على الكلمة

حلوه ساور نفسك هههههههههههههههه
سلام عشانو سافو حافظ كيانو سافو ..برافو
طب بص كدا
ايوه بص
شك شاك شوك شك شاك شوك شك شاك شوك
على وزن سر سار سور سى سا سور
متقولش ساور تانى



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رانيا خالد [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]


هلا بيكى الياسميت مرورك اضاف عطرا فواحا على متصفحى لا حرمنى تواجدك الدائم
يا سلام عليكِ يا رانيا
فكرتينا بالسميط والجبنة وجمبهم بصلتين
مع شوية عسل اسود
اتفضل يا حـج
هههههههههههه شايفه الجدع اللى راكب العجله دا
هو دا واحد صاحبى معرفهوش
غريبه عدا علينا ومسلمش
يالا مش مشكله نرجع للسميط
وبعدين اكيد السميط بيضيف وخصوصا لما يطلع من الفرن ويتحط على الطبليه وهـم يا جمل
بس بيقولو انه بيتخـن
مش عارف انا مدى صحة المقوله دي
ياريت لما تتكلمى عن السميط تعلنى عن دا
بمقدمة موضعكـ
يمنع دخول المفاجيع والجاعنين هههههههههههههه
المعدة وما تريد بقىأ



مين سعيد الحظ التالــي !؟


من مواضيع rady82 :

0 @الفيلم الصوتى الرائـع جدااااااا.. مملكة الأعداء الخفية @
0 @ من اجمل واروع الافلام المسموعـه .اخر أيام الارض و مملكة الاعداء الخفية @(صوتي)
0 @ سلسلة اكاذيب وخدع وقع فيها القلة القليلة من المسلمين عبر الانترنت @
0 @ ما هو الفرق بين ميلودي افلام وبين ميلودي اليهود الأمل البعيد؟@
0 @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @

  رد مع اقتباس
قديم 07-02-2011, 08:11 PM   #6

مشرفة قسم

 
الصورة الرمزية ياسمين الخالد

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :ياسمين الخالد غير متواجد حالياً
 

افتراضي رد: @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @


هههههههههه
راضى
بصراحة موضوع رائع جدااا
بيعلمك الصبر
لانك بتصيد الآخطاء بمهارة
والصيد بيعلم الصبر
شكرا انك أستضافتنى
عجبنى كتير سردك المميز
دمت بهذا التميز
بس على فكرة مو انا اللى غلطانة
فى الكتابة
اللى غلطان هو لوحة المفاتيح بالكمبيوتر بتاعى ما بتسمع الكلام
بتكتب على كيفها
هههههههههههههههههه


التوقيع




يامصر... ياقبلة العشاق ياوطنى
كا الآمانى مضت وبقيت لى سندى
فى القلب نبض وفى الآعماق أغنية
مهما رحلت سيبقى القلب فى بلدى


من مواضيع ياسمين الخالد :

0 الوصايا العجيبة لستيفن كوفى ....ومدى أتفاقها مع الاسلام بالفطرة
0 أأأأة ...لو أتعشينا عند أهلك
0 لماذا يحمر وجهنا .... عند الخجل ؟؟؟؟
0 صفات اللى يحبك ....ماهى؟؟؟
0 غياب ....الحبيب

  رد مع اقتباس
قديم 07-17-2011, 12:20 AM   #7

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية rady82

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :rady82 غير متواجد حالياً
 

افتراضي رد: @ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @




ضيفتنا اليوم مش عادية

شكلها هتشرف برنامجنا بصفة اعتياديــة

ولنرجع معها بالذاكرة لنتذكر فيلم عرق البلح

بطولة شريهان على ما اعتقد

وها هى اختنا رهف تحي لنا هذا التراث مرة اخرى



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رهف الحياة [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]
نتيجه كبت من قمع ومحسبويبه كانت تتخلل كل نظام
يالا اللى حافظ اغنية عرق البلح يغني معنا

واللى مش حافظ ههههههههه نحفظـه

انت يا عم يالى بتمص قصب تحت النخلـة

ههههههههه دا بيبص على النخلــه


ايوه انت يا جدع سيب اللى فى يدك

وتعالا ثقف معانا عشان نحي التراث الفني

ونغنى ونقووووووووووول

بيبه عمى حماده

بيبـــه

بيبه جبلى طبج


بيبــــه


بيبه مليان نبج


بيبـــه

بيبه جالى كلي

بيبــــه

بيبه جولت له ماكلشى

بيبه بيبه بيبه بيبه

يالي يالي يالي يالي يالي

احمد على يا احمد على

بيع نخلنا العالي


مين سعيد الحظ التالــي !؟


من مواضيع rady82 :

0 ۝ ومن ريحة ۝ صدرها ۝ العطرُ ۝وجسدها۝المسكُ ۝ للمتزوجين فقط
0 @ بعد تدهور العلاقة بين العضو والمشرف قررنا التظاهر@ بالصور متجدد
0 @ سلسلة اكاذيب وخدع وقع فيها القلة القليلة من المسلمين عبر الانترنت @
0 @ الرجاء بحذف هذا الموضوع من قسم الحوار @
0 @ يا خبر ابيض الصحف كلها اتكلمت عنى وانتو سكتم بكتم!؟@

  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اجرى اتصال مجانى حالا ذونالدو جدول البرامج التلفزيونيه الثقافيه و الاجتماعيه 0 07-11-2012 10:54 AM
امراءه لم اراها فى الواقع منى الوصابى أرشيف الرؤى المعبرة 1 10-12-2010 03:49 AM
امراءه لم اراها من قبل منى الوصابى أرشيف الرؤى المعبرة 0 10-02-2010 07:05 AM
اجرى الحق اوكازيون نور التوبة المنتدى الاسلامي العام 4 01-22-2010 11:02 AM
يقول المثل تاكل أصابعك وراها .KAKA. منتدى الصور 5 06-22-2008 12:12 AM

انت الان في منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز تتصفح

@ أخطائى لا اراها .. واخطاء الناس اجرى وراها.. حرس واحترس من الردار @

في منتدى سندباد


الساعة الآن 02:27 AM.
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى سندباد لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها
حقوق النسخ مسموحة لـ محبي نشر العلم و المعرفة - بشرط ذكر المصدر
يمنع وضع و تحميل البرامج و الالعاب المقرصنة و التى تحتوى على كراك أو كيجن أو سريال مسروق
All participants & topics in forum forum.sendbadnet.com  does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author
Privacy Policy

الموقع برعاية

  الاسهم ادب  اخر الاخبار  العاب صور   

الوصول السريع لاقسام منتدى سندباد تفسير الرؤى و الاحلام منتدى الهويات وتنمية المهارات المنتدى العام المنوع منتدى الحوار الجاد والهادف جدول البرامج التلفزيونيه الثقافيه و الاجتماعيه الحوادث والعجائب منتدى الصور عروض البوربوينت ديوان الاُدباء العرب ألعاب ومسابقات الاعضاء منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز ملفات الفيديو و الصوتيات منتديات أفلام الرسوم المتحركة اليابانية Anime منتدى السياحة و السفر منتدى الأفلام وعالم السينما المنتدى الاسلامي العام إبداعات الأعضاء فى الشعر و الخواطر منتدى التربيه والتعليم الموسوعة العلمية منتدى الاثاث والديكور منتدى المطبخ والرشاقة والرجيم بحوث علمية منتدى اللغات الأجنبية تحميل كتب مجانية المنتدى الرياضي العام منتدى القصص الواقعيه منتدى البرامج الفضائيات والستلايت منتدى الألعاب الإلكترونيه للاجهزه و الكمبيوتر منتدى الكمبيوتر والانترنت العام اسواق الاسهم والعملات والسلع منتدى الازياء والمكياج والاناقة موسوعة الشعر و الخواطر المنقولة طلبات الاعضاء منتدى الصحافة والاعلام منتدى برامج الجوال منتدى القصه القصيره وفن الرسائل الادبيه منتدى الطفل والمرأه العام منتدى خدمات الجوال المنتدى الطبي العام منتدى الجوال العام الحراج الالكتروني مستعمل التوظيف والوظائف اصحاب المواقع منتدى الاصدقاء والتعارف المزيد
سندباد  
للأعلان بالموقع للاتصال بمدير الموقع من هنا
 
Powered by vBulletin® Version 3.8.4. Copyright ©2000 - 2019, سندباد
Copyright © Sendbad.Net powered by

Security team

 


SEO by vBSEO 3.2.0 ©2008, Crawlability, Inc.