. a
منتديات سندباد
نعتذر تم ايقاف التسجيل في المنتدى بسبب عرض المنتدى للبيع

 
 
. مساحة اعلانية مساحة اعلانية
 

  ((((((((((((((   المنتدى للبيع .....التفاصيل   )))))))))))))
 
حراج السعودية مبوبة مصر مبوبة السعودية توظيف مصر عقار السعودية خدمات السعودية عقار مصر توظيف السعودية خدمات مصر
حراج مصر اعلانات فلسطين اعلانات عمان اعلانات ليبيا اعلانات سوريا اعلانات الاردن اعلانات قطر اعلانات الامارات اعلانات البحرين
اعلانات الكويت اعلانات السودان اعلانات المغرب اعلانات لبنان اعلانات تونس اعلانات اليمن اعلانات الجزائر اعلانات العراق اعلانات عالمية

منتديات ســــندباد

  قناة سندباد على اليوتيوب صفحتنا على الفيس بوك مواقع مميزة وناجحة للبيع   اضغط هنا  
   
الكلمات الدلالية قروبات نسخة كفية
   
روابط مفيدة طلب كود تفعيل العضوية تفعيل العضوية استرجاع كلمة المرور اخر واحدث المشاركات
   

ملاحظة مهمه جدا اي معلن ينشر اعلانه خارج قسم الاعلانات المبوبة او قسم الاعلانات بالمجتمعات العربية سيتم حذف جميع اعلانات المعلن والغاء عضويته وحضر دخولة 
لذلك الرجاء نشر الاعلانات بالاقسام المخصصة لها  وبالتوفيق للجميع

 

العودة   منتديات سندباد > المنتديات الترفيهيه > منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز
التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز ترفية ,طرائف ,مرح ,فكاهه ,ضحك ,فرفشة,نكت ,صرقعة ,

حصريا>> إعترافات جميله لصديقة العمر غرااام

منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-16-2007, 06:43 PM   #1

فريق الاشراف السابق

 
الصورة الرمزية Nightmare

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :Nightmare غير متواجد حالياً
 

Talking حصريا>> إعترافات جميله لصديقة العمر غرااام


[align=center]
[align=center][glow=000000]

بسم الله الرحمن الرحيم


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


طبعا انتو عارفين انو جميله و غرام

طايحين في التماسيح

حتي تماسيح الادارة ما سلموش منهم

فمنصور -ربنا يبارك فيه -

نزل جميله من سندباد مميز الي

سندباد معرض للطرد و مسح مشاركاتها كلها

فالان اصبح عندها 72 مشاركة بس .


القصة

جميله طبعا دايما سرحانة

فمرة بتشكي حالها لصديقة العمر

غرااام

فبعد ما كتبت اللي في قلبها

وخلاص

بدل ما ترسلها لغرااام

رسلتها- لسوء حظها - لي انا


فبما اننا كلنا اخوان و كد يعني

قلت عيب يا نايت

انت تعرف و اخوانك لا ؟؟




فقررت اوريكم الرسالة


و لا اقولكم بلاش .

يلا مع السلامة

ودعوا الموضوع وخلاص



























مصرين ؟؟




طيب بلاش نرفع اصواتنا



الله هي بالعافية ؟؟؟



خلاص

خلاص أهي







انزل شوية











شوية كمان













لسه بدري

































Bravo

اهي




هههههههههههههههههههه

و طبعا بتسالو عن الصورة اللي

صورها ليها سندبادجوي , صح ؟


بعد تحريات و بحث اكتشفت صورة جميله

شوقوا معايا







جميله

ربنا معاك



و طبعا غرام ....

موضوعها تاني خالص

اذا ده كان حال جميله

تتوقعوا غرام ازاي ؟؟؟؟


و في النهاية



تقبلوا

تــــــــــحـــــــياتـــــي


إذا بتخفف المعاناة يعني !!

هههههههههههههههههه
[/glow][/align]

[/align]


التوقيع

سألحق بكم أحبائي ، و أغلى أصدقائي
سندباد جـوي ، شهد ، دموع القمر ، فرنسا

وداعـــا جميعاً

من مواضيع Nightmare :

0 المخالفة لـ panoora: اعلان لمنتديات اخرى
0 افضل برنامج لتسريع و تحسين اداء الجهاز
0 المخالفة لـ mondial2007: Spammed Advertisements
0 أفضل برنامج لمشاهدة كافة القنوات من جهازك
0 تعلمت من الحياة

  رد مع اقتباس
قديم 09-16-2007, 09:42 PM   #2

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية فرنسا

 







معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :فرنسا غير متواجد حالياً
 

افتراضي


[align=center]هههههههههههههههههههههههه



[/align]



من مواضيع فرنسا :

0 اسألة لطالب غبى
0 صور قديمة لغرق الكعبة
0 ادخل واختار دينك
0 شباب ملعون
0 نبض قلب

  رد مع اقتباس
قديم 09-16-2007, 10:19 PM   #3

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية " شهد "

 







معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :" شهد " غير متواجد حالياً
 

افتراضي


[align=center]بسم الله الرحمن الرحيم


ههههههههههههههههههه

كده يا نايتى يا مجرم

انا تعمل فيا كده

والله لأوريك دانت نهارك مش فايت

الحقى يا غرااام

نايتى اللى مش بيطلعله حس فى البيت شوفى عامل فينا ايه هنا

كل ده يا حبيبتى لأننا اكتشفنا ايه النظام اللى ماشى عليه فى البيت

و كمان لانا عرفنا سره

عاوزين تعرفوا يا حبايب جميله ايه هو السر

تعالوا تعالوا لما اعرفكوا كل حاجه

اصل الموضوع و ما فيه انى بالصدفه البحته

اكتشفت ان نايتى لما بيتنرفز بتجيلوا حاله اللهم احفظنا غريبه شويه

بعيد عن المنتدى و اصحابه قال شكله بيتغير

ووشه بيبقا عامل زى أخر الشهر كده

ههههههههههههههههههههههههههه

طبعا عاوزين تعرفوا بيتغير ازاى

ماشى

انا عارفه انكوا اكيد هتطلبوا الطلب ده

علشان كده انا اتفقت مع غرااام حبيبتى انها تنرفزوا على الأخر

و انا اكون مداريه الكاميرا و اصوره من غير ما ياخد باله

و فعلا قد تم

و طلعت صوره انما ايه

علشان خاطركوا انا خلتها متحركه كمان

علشان تشفوه قبل النرفزه كان ازاى و بعد النرفزه بيكون ازاى يا ولداه

خلاص خلاص محدش يتنرفز عليه الصوره اهى

اتفضلوا اتسرعوا بقا








































كمان شويه

























































شويه كمان











































خلاص خلاص قربنا




















































الصوره وصلت

















































[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]



شفتوا نايتى الكميل و الامور بيعمل ايه

يلا مهو من افتراه على البنوتات الامورات العسولات

و لسه يا نايتى

هو انت شفت حاجه

انت و سندباديـ و منصور و جوى و دراكولا

وقعتكوا سووووووووووووووووووووووووده قول آمين

استلم بقا رد غرااام و اللى هتعملوا فيك


نايتى

تعيش و اعمل فيك مقالب كمان و كمان يا نايتىىىىىىىىىىىىىىىىى
[/align]


التوقيع

.


[align=center][/align]

.


من مواضيع " شهد " :

0 وداعا رمضان
0 ابداع فى الرسم
0 في عيد ميلادي ... هدية
0 مشاهد عارية
0 الحب هو

  رد مع اقتباس
قديم 09-17-2007, 02:01 AM   #4

من شخصياتنا البارزة - قمة في التميز

 
الصورة الرمزية zeena

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :zeena غير متواجد حالياً
 

افتراضي


ههههههههههههههههههههههههههههههه

شكرا نايت على المقلب الحلو

حبيبتي جميلة ما اوصيكي استمري على الريجيم اوكي هههههههههههه


التوقيع

سبحان الله والحمد لله

ولا اله الآ الله والله اكبر

ولا حول ولا قوة الآ بالله

من مواضيع zeena :

0 لا تمنح قلبك لمن لا يقدر قربك
0 نوكيا تكشف عن هاتف "n 82" الجديد
0 تحذير لـ wafaa_2000: Spammed Advertisements
0 تحذير لـ afks90: Signature Rule Violation
0 من موضوع°l||l°الدمــــــــوعے°l||l°

  رد مع اقتباس
قديم 09-17-2007, 05:28 AM   #5

عضو مميز vip

 
الصورة الرمزية غرااام

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :غرااام غير متواجد حالياً
 

افتراضي


[align=center]ههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههه

عن جد مت من الضحك

وصورة جميلة فظيعه

جميلة أزاى تغلطى الغلطة البشعه هذى هههههههههههههههه

فضحتينا ههههههههههههههههه

نايت نايت نايت

سامعنى

أنتظر الرد

المزلزل


[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]

جميلة ولا يهمك هيشوف منى اقوى المقالب [/align]



من مواضيع غرااام :

0 خذى بالك من نفسك
0 حروف لا تقرأ بالعين بل بالقلب
0 لا تقل انني حزين بل انت اسعد السعداء تعال لأثبت لك ذالك
0 مازلت أخشي
0 لا تـنـصـدم ،، تـمـالـك نـفـسـك ،، ولاتـسـقـط إلا واقـف~~


  التعديل الأخير تم بواسطة غرااام ; 09-17-2007 الساعة 05:31 AM
  رد مع اقتباس
قديم 09-17-2007, 01:14 PM   #6

فريق الاشراف السابق

 
الصورة الرمزية Nightmare

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :Nightmare غير متواجد حالياً
 

افتراضي


[align=center]
[align=center][glow=000000]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نونة

تسلمي عالمرور

رايك ايه ؟؟

مقلب جامد صح ؟

هههههههههههه

و زي ما قلت

ربنا معاهم بس

لك كل التحايا
[/glow][/align]

[/align]



من مواضيع Nightmare :

0 برنامج طباعة يعمل بالاوامر الصوتية
0 إمساكية شهر رمضان المبارك في 30 دولة
0 الأصمعي ورائعته صوت صفير البلبل
0 لا غني عنه لتشغيل الفلاشات
0 فيلم أبطال الديجتال تحميل مباشر

  رد مع اقتباس
قديم 09-17-2007, 01:28 PM   #7

فريق الاشراف السابق

 
الصورة الرمزية Nightmare

 








معلومات إضافية
  النقاط : 1
  الحالة :Nightmare غير متواجد حالياً
 

افتراضي


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جميله [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط للتسجيل اضغط هنا]
[align=center]

شفتوا نايتى الكميل و الامور بيعمل ايه

يلا مهو من افتراه على البنوتات الامورات العسولات

و لسه يا نايتى

هو انت شفت حاجه

انت و سندباديـ و منصور و جوى و دراكولا

وقعتكوا سووووووووووووووووووووووووده قول آمين

استلم بقا رد غرااام و اللى هتعملوا فيك
[/align]
[align=center]
[align=center][glow=000000]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جميله

المثل بيقول

القمم مستهدفة

و طبعا زي مانتو عارفين

جميله

همها الاول والاخير الان

تحسين صورتها امامكم

بس هيهات و هيهات

السر خلاص انكشف

و مهما قلت فيّ وفي غيرى

الناس عرفت خلاص

هههههههههههههههههه
[/glow][/align]

[/align]


من مواضيع Nightmare :

0 موبايلكوم توفر قناة الـ "بي بي سي" لمشتركيها
0 أفضل برنامج لمشاهدة كافة القنوات من جهازك
0 Bleach 161 \\Hotlink\\
0 المخالفة لـ eng_medo2009: Inappropriate Language
0 الدليل الشامل للمواقع التربوية والتعليمية


  التعديل الأخير تم بواسطة Nightmare ; 09-17-2007 الساعة 01:31 PM
  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أهداء ...لصديقة عمرى ياسمين الخالد إبداعات الأعضاء فى الشعر و الخواطر 16 02-12-2011 10:18 PM
حصريا انشودة انه اليوم عيد...جميله جدا بصوت رائع ومميز صفير الريح ملتقى الصوتيات والمرئيات الاسلاميه 0 11-16-2010 02:38 PM
حصريا انشودة الحب ماء الحياه.. قمة ابداع 2010 جميله جدا صفير الريح ملتقى الصوتيات والمرئيات الاسلاميه 0 11-03-2010 02:24 PM

انت الان في منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز تتصفح

حصريا>> إعترافات جميله لصديقة العمر غرااام

في منتدى سندباد


الساعة الآن 09:49 AM.
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى سندباد لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها
حقوق النسخ مسموحة لـ محبي نشر العلم و المعرفة - بشرط ذكر المصدر
يمنع وضع و تحميل البرامج و الالعاب المقرصنة و التى تحتوى على كراك أو كيجن أو سريال مسروق
All participants & topics in forum forum.sendbadnet.com  does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author
Privacy Policy

الموقع برعاية

  الاسهم ادب  اخر الاخبار  العاب صور   

الوصول السريع لاقسام منتدى سندباد تفسير الرؤى و الاحلام منتدى الهويات وتنمية المهارات المنتدى العام المنوع منتدى الحوار الجاد والهادف جدول البرامج التلفزيونيه الثقافيه و الاجتماعيه الحوادث والعجائب منتدى الصور عروض البوربوينت ديوان الاُدباء العرب ألعاب ومسابقات الاعضاء منتدى الفكاهه والفرفشة و الالغاز ملفات الفيديو و الصوتيات منتديات أفلام الرسوم المتحركة اليابانية Anime منتدى السياحة و السفر منتدى الأفلام وعالم السينما المنتدى الاسلامي العام إبداعات الأعضاء فى الشعر و الخواطر منتدى التربيه والتعليم الموسوعة العلمية منتدى الاثاث والديكور منتدى المطبخ والرشاقة والرجيم بحوث علمية منتدى اللغات الأجنبية تحميل كتب مجانية المنتدى الرياضي العام منتدى القصص الواقعيه منتدى البرامج الفضائيات والستلايت منتدى الألعاب الإلكترونيه للاجهزه و الكمبيوتر منتدى الكمبيوتر والانترنت العام اسواق الاسهم والعملات والسلع منتدى الازياء والمكياج والاناقة موسوعة الشعر و الخواطر المنقولة طلبات الاعضاء منتدى الصحافة والاعلام منتدى برامج الجوال منتدى القصه القصيره وفن الرسائل الادبيه منتدى الطفل والمرأه العام منتدى خدمات الجوال المنتدى الطبي العام منتدى الجوال العام الحراج الالكتروني مستعمل التوظيف والوظائف اصحاب المواقع منتدى الاصدقاء والتعارف المزيد
سندباد  
للأعلان بالموقع للاتصال بمدير الموقع من هنا
 
Powered by vBulletin® Version 3.8.4. Copyright ©2000 - 2017, سندباد
Copyright © Sendbad.Net powered by

Security team

 


SEO by vBSEO 3.2.0 ©2008, Crawlability, Inc.